مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:362023-07-10سياسي

فارس من| جلوی بلاگری خون در ایذه را بگیرید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی کمپینی خواستار مقابله با بلاگرهایی شدند که ضمن بسترسازی برای ایجاد اغتشاش در شهرستان ایذه، امنیت شهروندان را به خطر انداختند و با فضاسازی به نفع ضدانقلاب، موجب شهادت سروان قنبری از پرسنل فراجا شدند.

این کمپین با عنوان ثبت شده است.

پس از ناکام ماندن عناصر ضدانقلاب برای به آشوب کشیدن کشور در پاییز سال گذشته، تلاش شد تا تحرکات جدیدی با برگزاری مراسمی نظیر سالگرد و جشن تولد برای درگذشتگان در مناطق مختلف کشور شکل بگیرد که جشن تولد کیان پیرفلک کودک ایذه ای نیز در ادامه این شگردهای دشمنانان برنامه ریزی شد.

اقدام ضدانقلاب برای ناامنی در ایذه بر همین اساس به دنبال فراخوان غیرقانونی مادر مرحوم کیان پیرفلک به بهانه سال روز تولد فرزندش برای تجمع بر مزار او در روستای پرچستان گورویی، پسرعموی مادر کیان در اقدامی وحشیانه سروان محمد قنبری یکی از افسران فراجا را که برای تامین امنیت در محل برگزاری تجمع حضور داشت با خودروی شخصی عامدانه مورد حمله قرار داد و به شهادت رساند.

رسانه های ضد انقلاب در همان لحظات اولیه روایت های متفاوتی از این حادثه ارائه کردند و با هدف به آشوب کشاندن شهرستان ایذه  قصد داشتند از عاملان جنایت قهرمان بسازند و حقیقت را وارونه جلوه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جلوی بلاگری خون در ایذه را بگیرید

فارس من| جلوی بلاگری خون در ایذه را بگیرید